top of page
Informaatiota takkasydämestä

Tarinoita Takkasydämestä

Sisältyykö kiitos hintaan?

Kissa kiitoksella elää


Vielä muutama vuosikymmen sitten, kissat hoiteli ruokapuolensa itse. Pyydysti jyrsijöitä ja muuta murkinaa pitäen osaltaan enemmän tai vähemmän luontoa tasapainossa.

Kiiteltiin, että onpa hyvä kissa. Nyt kissanruoka on peltipurkissa, jota ei edes katti itse saa avatuksi.


Kuuluuko kiitos kaupankäyntiin?


Vähittäiskaupassa kuuluu. On totuttua ja hyvien tapojen mukaista kiittää. Myös kissanruokaa ostettaessa.

Entä nettikauppa? Ennenkuin netistä hankittu paketti on tuskin saatu avattua, saapuu kysely.

Mitäs pidit palvelusta tai tuotteestamme? Oliko hyvä?

No, saattaahan tuohon vastatakin, mutta joskus myöhemmin. Jos silloinkaan, eli siihen se jää.


Palaute on tärkeää


Sen tärkeämpää, mitä henkilökohtaisempaa asiakaspalvelu oli. Palaute kertoo, missä mennään. TS Takkasydän on painava, -92 kiloa silkkaa valurautaa. Se on valmis asennukseen heti kun se pihaan tuodaan, mutta käyttövalmis se ei ole.

Asennus avotakkaan on erilainen yksilöllinen projekti ja se on aina eri kohteessa.

Joskus perusasennus hoituu tunnissa, parissa. Joskus menee ohimoita hieroessa päiväkin.


Tavarantoimittajana haluamme tutustua asennusympäristöön jo takkasydämen myyntivaiheessa niin hyvin kuin se suinkin on mahdollista etäyhteydessä.

Palaute ei ole heti valmis, vaikka lopputulos on tiedossa. Vähimmillään lopputulos on tuotetietojen mukainen, parhaimmillaan ja useinmiten TS Takkasydän ja huolellinen asennustulos täyttävät kaikki odotusarvot.








Paha kello kauas kuuluu


Jos tuo on jo toinen peräkkäinen paikkansa pitävä sananlasku, niin se, että ei ole saanut palautetta, on hyvä palaute.

Kiitollisena otamme kuitenkin edelleen palautetta vastaan, ja varsinkin sellaista, joka antaa mahdollisuuden auttaa edelleen.









bottom of page